Τίτλος: Μηχανισμός Διαχείρισης Προορισμού του Δήμου Λαμιέων (DMO)
Περιγραφή: Η Πράξη αφορά στη δημιουργία και λειτουργία Μηχανισμού για την διαχείριση εξειδικευμένων δράσεων τουριστικού, πολιτιστικού και επιχειρηματικού προορισμού της Πόλης της Λαμίας. Περιλαμβάνει ενέργειες και δράσεις προβολής, για τη σύνθεση ενός βασικού πλαισίου συνολικής προώθησης του προορισμού της Πόλης της Λαμίας σύμφωνα με την εγκεκριμένη Τουριστική Χάρτα του Δήμου Λαμιέων. Ειδικότερα, αφορά σε ενέργειες που θα συμβάλλουν στην καλύτερη διαμόρφωση, διαχείριση και προώθηση του προϊόντος της πόλης της Λαμίας, με σημαντικά οφέλη στην παιδεία, την οικονομία, τον τουρισμό, της περιοχής, εστιάζοντας σε ενέργειες όπως: α) ο σχεδιασμός και η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής προώθησης για την περιοχή παρέμβασης, β) η προώθηση της πόλης της Λαμίας στις αγορές του εξωτερικού, γ) η συνεργασία-δικτύωση με φορείς τουρισμού για την καλύτερη ανάδειξη του προϊόντος της περιοχής παρέμβασης, δ) η προώθηση και επικοινωνία της ταυτότητας της πόλης της Λαμίας και η ανάδειξη νέων δυνατοτήτων ενίσχυσης του τουριστικού προϊόντος και ε) Η διεύρυνση του πεδίου διάδοσης του τουριστικού προϊόντος στην περιοχή παρέμβασης. Ο Μηχανισμός Διαχείρισης Προορισμού θα αξιοποιεί το Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προορισμού που αποτελεί παραδοτέο διακριτής Πράξης στο πλαίσιο της ίδιας πρόσκλησης και το παραγόμενο αποτέλεσμα θα είναι δωρεάν – ελεύθερο και καθολικό προς όλους.
Παραδοτέα πράξης: Τα παραδοτέα της Πράξης είναι: Π1.1.1 “Πρακτικά-Παρουσιολόγια Συνεδριάσεων Ομάδας Έργου” Π1.1.2 “Εξαμηνιαίες εκθέσεις αποτίμησης έργου” Π1.1.3 “Απολογιστική Έκθεση Έργου” Π1.2.1 “Μηνιαίες εκθέσεις αποτίμησης έργου” Π1.2.2 ” Σχέδιο Δράσης της Πράξης ” Π1.2.3 “Οδηγός διαχείρισης και υλοποίησης Πράξης” Π1.2.4 “ “Σχέδια τροποποιημένων Τεχνικών Δελτίων Έργου/ Υποέργων, ΤΔΥ, ΤΔΠ ” Π1.2.5 “Φάκελος φυσικού & οικονομικού αντικειμένου πράξης/ υποέργων ” Π 1.2.6 “Επικοινωνικό Πλάνο της Πράξης & Επικαιροποίηση” Π1.2.7 “Απολογιστική έκθεση έργου” Π1.3.1 “Μηνιαίες Εκθέσεις Αποτίμησης Έργου” Π1.3.2 “Μεθοδολογία Τουριστικής Εμπειρίας και Προβολής – Οδηγός Μεθοδολογίας Τουριστικής Προβολής” Π.1.3.3 “Μελέτες/Καταγραφή σχετικά με την προσφορά τουριστικής εμπειρίας στη πόλη της Λαμίας / διαχείριση δεδομένων” Π1.3.4 “Σχέδιο Στρατηγικής Επικοινωνίας Προώθησης και Προβολής – rebranding” Π2.1 “Μηνιαίες Εκθέσεις αποτίμησης έργου” Π.3.1 Δράσεις Δημοσιότητας – Δικτύωσης Π4.1 “Ad hoc εμπειρογνωμοσύνες” Π4.2 “Έκθεση Συγκριτικής Αξιολόγησης (Benchmarking) και προτάσεις εφαρμογής”