Τίτλος: Δράσεις δημοσιότητας / marketing της Πολιτιστικής – Περιβαλλοντικής Διαδρομής
Περιγραφή: Ο στόχος της παρούσας πρότασης είναι η υλοποίηση της Επικοινωνιακής Στρατηγικής μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος για την προώθηση και προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής «Οιδίπους». Στόχος του προγράμματος είναι ο συγκερασμός όλων των θεματικών τουριστικών προϊόντων, έχοντας ως βάση τα αρχαία μνημεία. Επιπρόσθετο στόχο αποτελεί η ποσοτική και ποιοτική αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού, η διεύρυνση της τουριστικής περιόδου και η συνολική ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και των τουριστικών της επιχειρήσεων, μέσω συνεργειών. Τα κυριότερα προτεινόμενα και περιγραφόμενα μέσα – τεχνικές τουριστικής προβολής περιλαμβάνονται σε δύο διακριτές ενότητες: α) Παραγωγή ποιοτικού περιεχομένου και εικαστικών εφαρμογών και β) Ενέργειες προώθησης και προβολής. Η ανάλυση των μέσων και τεχνικών περιλαμβάνεται σε σχετικό Marketing Plan . Η υλοποίηση του έργου θα συμβάλλει στην προώθηση και την ανάδειξη της πολιτιστικής κληρονομιάς καθώς και στην περαιτέρω ανάπτυξη της, προς όφελος της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας. Η Πράξη συμβάλλει στον Ειδικό Στόχο 6.γ.1 «Προστασία και αξιοποίηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και των φυσικών πόρων, ιδίως για τουριστικούς σκοπούς» της Επενδυτικής Προτεραιότητας 6.c «Διατήρηση, προστασία, προώθηση και ανάπτυξη της φυσικής και πολιτιστικής κληρονομιάς» του Α.Π. 06 «Προστασία του περιβάλλοντος και προώθηση της αποδοτικότητας των πόρων» του Ε.Π. «Στερεά Ελλάδα 2014 – 2020».Σκοπός του έργου είναι η προβολή της Πολιτιστικής Διαδρομής «Οιδίπους» σύμφωνα με την εκτεταμένη και λεπτομερή μελέτη: “Μελέτη Μάρκετινγκ για την Πολιτιστική και Περιβαλλοντική Διαδρομή Στερεάς Ελλάδας” (2018), λαμβάνοντας υπόψιν τα επικαιροποιημένα δεδομένα, καθώς και τις προβλεπόμενες στρατηγικές τουριστικής προβολής των φορέων Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Διαδρομής, Περιφέρειας και Δήμων, με απώτερο στόχο τον συγκερασμό και την αποφυγή αλληλοεπικάλυψης των προσπαθειών των εμπλεκόμενων φορέων.
Παραδοτέα πράξης: Τα παραδοτέα του έργου είναι: – Κειμενογράφος – Μετάφραση (2 γλώσσες) – Φωτογράφιση (7 κόμβων ?90 σημείων ενδιαφέροντος) – 3 Video Spots – Καταγραφή οργανωμένων θεματικών εμπειριών – 2 Εκδηλώσεις Ενημέρωσης, Προώθησης (Αθήνα, Σκύρος) – Social Media παρουσία και On-line campaigns – Social Media παρουσία και On-line campaigns (πληρωμή digital marketing expert) – Συμμετοχή σε εκθέσεις B2B – Δημιουργία Προωθητικού Υλικού – Διαφημιστική προβολή της ΠΔ σε εγχώρια και διεθνή ΜΜΕ – Φιλοξενία Δημοσιογράφων/Press Trips και Tour Operators/Fam Trips – Launch Event Διαδρομής – Κειμενογράφος – Μετάφραση (2 γλώσσες)