Τίτλος: Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης ατόμων με νοητική υστέρηση: κτίριο 1 “Ζωή” και κτίριο 2 “Ειρήνη”
Περιγραφή: Η πράξη αφορά στη λειτουργία δύο (2) Στεγών Υποστηριζόμενης Διαβίωσης, για χρονικό διάστημα τριών (3) ετών δυναμικότητας τεσσάρων(4) και έξι (6) ατόμων έκαστη, όπως ορίζεται στη με Α.Π. 1092/16.06.2015 Άδεια Ίδρυσης και Λειτουργίας.
Η πράξη “Στέγη Υποστηριζόμενης Διαβίωσης ατόμων με νοητική υστέρηση: κτίριο 1 “ΖΩΗ” και κτίριο 2 “ΕΙΡΗΝΗ”” περιλαμβάνει δύο υποέργα
– Υποέργο 1: κτίριο “ΖΩΗ” 4 ατόμων
– Υποέργο 2: κτίριο “ΕΙΡΗΝΗ” 6 ατόμων
Η ΣΥΔ καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας της παρέχει υπηρεσίες σύμφωνα με το άρθρο 5 του υπ’αριθμ. 1160/Β/08.04.2019 ΦΕΚ και όπως αυτές αναλυτικά περιγράφονται στο Σχέδιο Παροχής Υπηρεσιών και Δικτύωσης.
Συνοπτικά οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν:
i. υπηρεσίες διαβίωσης και φροντίδας, (διαμονή, διατροφή, μέριμνα για πρόσβαση σε ιατρική και νοσοκομειακή φροντίδα, όποτε απαιτείται, μετακίνηση, κτλ), και, παράλληλα,
ii. υπηρεσίες οι οποίες εστιάζονται σε δραστηριότητες ψυχαγωγίας, κοινωνικοποίησης και σύνδεσης με την κοινότητα, κατάρτισης και αξιοποίησης δυνατοτήτων προς επίτευξη της κοινωνικής ενσωμάτωσης, συμπεριλαμβανόμενης της αύξησης των δυνατοτήτων πρόσβασης στην εργασία.
Παραδοτέα πράξης:
Υποέργο 1:
Π.1.: Φάκελος Πράξης [σε φυσική ή/και ηλεκτρονική μορφή]: απαιτούμενα έγγραφα φακέλου πράξης με όλα τα στοιχεία που αφορούν στην εκτέλεση της πράξης έως την ολοκλήρωση και την αποπληρωμή, συμπεριλαμβανομένων των εγγράφων/εντύπων που απαιτούνται σε πράξεις ΕΚΤ και των εγγράφων που ορίζονται στην Πρόσκληση καθώς και στο επικαιροποιημένο έντυπο οδηγιών για την υλοποίηση δράσεων των ΣΥΔ, τηρώντας τους όρους του θεσμικού πλαισίου για τα προσωπικά δεδομένα όπως:
1. Όλα τα απαραίτητα έγγραφα/δικαιολογητικά/βεβαιώσεις που απαιτούνται ανά ωφελούμενο, βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας για την ένταξη του στη ΣΥΔ (βλ. άρθρο 4, σημείο 2 της ΚΥΑ Δ12/ΓΠ.οικ.13107/283/20-03-2019 ΦΕΚ 1160/Β/08.04.2019) όπως:
1.1 Αίτηση Ωφελουμένου μαζί με τα απαραίτητα συνοδευόμενα έγγραφα
1.2 Έκθεση της Διεπιστημονικής Ομάδας του Φορέα Λειτουργίας της ΣΥΔ και σχετική απόφαση του Φορέα για την ένταξη του Ωφελουμένου στη ΣΥΔ.
1.3 Συμφωνία ένταξης («συμβόλαιο») μεταξύ των 2 μερών (ωφελουμένου – φορέα), που υπογράφεται κατόπιν της περιόδου προετοιμασίας και της τελικής έγκρισης ένταξης στη ΣΥΔ.
2. Έγγραφα σε ισχύ που να πιστοποιούν/βεβαιώνουν το βαθμό αυτονομίας και αυτοεξυπηρέτησης του (προσδιορισμού ποσοστού αναπηρίας και δείκτη νοημοσύνης), στην περίπτωση χρήσης του ημερησίου unitcost.
3. Εβδομαδιαίο πρόγραμμα ΣΥΔ.
4. Ατομικό σχέδιο δράσης /εξατομικευμένο πρόγραμμα υπηρεσιών για κάθε ωφελούμενο.
5. Για κάθε εξάμηνο υλοποίησης, βεβαιώσεις από τους ωφελούμενους ή τους νόμιμους κηδεμόνες/δικαστικούς συμπαραστάτες για την ολοκληρωμένη και ικανοποιητική παροχή υπηρεσιών.
6. Βιβλίο εισόδου – εξόδου ωφελούμενων.
Επισημαίνεται ότι στο φυσικό και ηλεκτρονικό αρχείο του έργου συμπεριλαμβάνονται και άλλα στοιχεία, όπως:
1. Ηλεκτρονικό αρχείο με στατιστικά δεδομένα και προφίλ ωφελούμενων και δυνητικά ωφελούμενων (αιτούμενοι), επικαιροποιημένα ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Π.χ.:
1.1 Δημογραφικά στοιχεία (π.χ. φύλο, ηλικία, οικογενειακή κατάσταση)
1.2 Είδος/κατηγορία/ ποσοστό αναπηρία
1.3 Ημερομηνία αίτησης / Ημερομηνία ένταξης στη ΣΥΔ.
1.4 Προέλευση (ίδρυμα κλειστής περίθαλψης, ατομική ή οικογενειακή κατοικία, άστεγος, άλλη ΣΥΔ,κτλ)
1.5 Ασφάλιση
1.6 Εκπαιδευτικό προφίλ ωφελούμενου (π.χ. επίπεδο εκπαίδευσης, συμμετοχή σε προγράμματα κατάρτισης/συμβουλευτικής, κτλ)
1.7 Εργασιακή κατάσταση (π.χ. άεργος, εργαζόμενος, άνεργος, συνταξιούχος) και προφίλ ωφελούμενου (π.χ. επαγγελματική εμπειρία, δεξιότητες).
1.8 Εργασιακή κατάσταση γονέα / κηδεμόνα (εργαζόμενος, άνεργος, συνταξιούχος, κτλ).
1.9 Παροχή υπηρεσιών από άλλες δομές /υπηρεσίες – παραπομπές (π.χ. συμμετοχή σε ΚΔΗΦ, ΚΔΑΠ-ΜΕΑ, παραπομπή σε Κ.Κ., ΚΠΑ, ή άλλες δομές).
Υποέργο 2:
Ομοίως με Υποέργο 1